Dagisfröken

Idag ska jag bli en dagisfröken för några timmar, mycket spännande ska det bli. Mamma sa att det "bara" var tio barn, vilket jag inte tyckte var så bara då ett är mer än nog när man är med pölsan.

Ikväll ska jag förhoppningsvist mysa med holmes om hon inte måste jobba igen men det håller jag tummarna för att hon slipper. Och imorgon kommer herr Kellerman hem till stan! Ska hämta han vid bussen på kvällen sen åker vi raka spåret till Eden där Tisdag ska få härja lös med Enzo. Nä nu ska jag ordna nått ätbart så jag inte svimmar av hunger när jag ska härja med alla barnen, eller skulle jag se till att dom inte härjade? Hmmm, hoppas mamma ger mig en snabbkurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0