Helg!!

Idag har jag haft en tung fredag, eller iallafall början på dagen var tung. Kalix kom hit och vid lunch och vi hängde ett tag och när hon skulle gå tillbaka till skolan följde jag med för att kila in på ica för att handla till kvällens tacopizza (som var svin god) Iallafall så fick jag springa in igen från hissen typ tre gånger för att jag kom på att jag glömt nått och sedan när jag kom på ica och stod i kassan för att betala kom jag på att jag hade glömt visakortet FAN! Bara att traska hem igen för att hämta det och sedan tillbaka för att betala tills dess hade dagen varit bajs, hade huvudvärk som en gnu också.
Men när jag äntligen hade betalat gick jag för att handla av han i turkkiosken och då vände min dag, han är nog seriöst min bästa kompis här uppe, ingen gör mig lika glad som han.
Sen så har resten av dagen sett ut så här: Sviiin god mat, vinnare tillsammans med kalix i rita gissa och även vinnare i yatzy! YES! Det lyfte min dag. LOVELY.


Snart baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0