Målat

Igår kväll började jag måla på en tavla jag har funderat på att måla rätt länge och nu är det gjort. Riktigt kul faktiskt, är dock inte så duktig men det var ett bra tag sedan jag gjorde något sånt.
Kanske komme rupp en bild på den senare. Idag har det varit godissvullande och rapport skrivande, tur att jag har HH som styr upp jag är fruktansvärt dålig på rapportskriveri.

Om en vecka åker jag hem och det känns så otroligt skönt att få komma hem och vila upp mig, ska även ta tag i träningen igen, känner mig som en boll nu för tiden. Jag ska hjälpa mamma och julbaka, jag ska gå ut på promenixer och bara umgås med holmes. Jag ska pussa på Pölsan (och kanske på min syster) och jag ska äta godis med min bror eller nått annat gott. Tisdag och Prinsen ska få leka och förhoppningsvist får jag även mysa lite med herr prins också. Gud vad jag längtar.

Nä nu ska jag se ett avsnitt vänner sen ska jag hoppa i säng och sova som aldrig förr. Imorgon ska nämligen jag och kalix käka tacopizza och det måste jag vila upp mig inför.



Bror, jag och pölsan på julafton förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0