Nattvaka

Inatt är jag inte vaken för att jag inte kan sova utan inatt är jag vaken för att jag inte vill sova, det är ju så galet skönt att vara vaken på natten. Bara sitta och glo på natt-tv, de tär nått speciellt med det. Tisdag ligger och sover som en stock bredvid mig. Det enda dåliga med att vara hemma är att man hela tiden har nån som håller stenkoll på vad man gör, hur länge man är uppe, hur sent man sover, om man tar nån prommenad, vad man äter och massa massa mer. Jag vill ju bara njuta av lovet att vara uppe sent och sova lääänge. Men men dom kanske blir nöjda om jag iallafall tar en prommenad imorgon.

Mina planer för morgondagen var egentligen att fara till eden med Tisdag och hälsa på och kanske hjälpa till med tunnbrödsbak men tydligen ska det bli regn och då kommer det bli galet halt, vet inte om jag vågar köra då. Vi får se hur det ser ut imorgon jag kan ju ha tur. Skulle vart sjukt mysigt att fara dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0