Efter filmen

Kom ganska nyss hem från bion, filmen var heelt underbar. Jag var rädd att jag skulle bli besviken eftersom jag ahde så höga förhoppningar men ingen risk där inte. Både tårar och skratt gör den absolut bästa filmen.
Hon hem till en super gosig Tisdag som verkar nöjd med sin nya toalett. Jag borde faktiskt gå och lägga mig eftersom jag jobbar långdag imorgon, jag ska jobba med Barnet på kvällen så då har jag nån att köra med vilket känns skönt.
Nu fick Tisdag massa energi igen hon har säkert sovit hela dan jag har varit borta så nu bygger hon kojor i sängen, kanske borde joina henne.
Föresten hade jag världens bästa sällskap på bion, Kattan och Puttis världens bästa vänner. Kunde inte ha blivit en mer perfekt kväll, tack för en fantastisk födelsedagspresent!


Kommentarer
Postat av: Katie

Du är otroligt underbar!

2008-06-23 @ 00:22:59
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0