Efter lång dag

Idag har varit en riktigt lång dag. Först så sov jag ingenting inatt så imorse när jag klev upp hade jag en hemsk huvudvärk och hela kroppen bara värkte, så går det när man har fått i princip noll sömn två nätter på raken. Jag fattar inte vad det är för fel på mig som inte kan somna. Men ikväll måste jag kunna somna för nu är jag så galet trött.

Iallafall, iväg till skolan på matteföreläsning vilken var ganska seg helst när man mår som jag mådde. Men efter matten mötte jag upp med Kalix och vi käkade lunch på skolan, mycket trevligt då vi inte har setts på typ hur länge som helst känns det som.

På eftermiddagen har vi haft labb i 3,5 timme typ, Jag och HH har jobbat hårt som attan men det är svårt. Nä nu ska vi laga tacos och sen blir det tidig säng för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0