Myskväll i min myssoffa

Ja, jag vet att det har varit lite dåligt med inlägg igår och idag. Jag försöker bara tagga upp på skolan lite och försöker hålla igång så mycket som möjligt. Fysiken verkar iallafall riktigt skoj och matten verkar svår men jag tar mig igenom det.

Igår så gick jag i skola vi hade en lektion fysik och en matteföreläsning och sedan for jag hem och pluggade lite. Sedan stapplade HH och stockE in och lagade mat i mitt kök sen var det dags för en makeover av HH. Hon blev riktigt snygg om ni frågar mig.

Idag så har det också varit skola och ikväll är det en kväll som jag inte ska göra nånting på. Det känns helt fantastiskt skönt, känns som jag börjar bli sjuk. Har huvudvärk och känner mig allmänt trött och sliten. Men jag ska bota mig själv!
Pepp pepp för det! Nu blir det roomservice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0