Ny dag nya pluggligheter

Yes, det är precis som ni anande måndag och skolan drar igång med fullfart igen. Tisdag är ju glad igen, hon får ju sitta och kolla på sina pippifåglar ifred då.
Börjar om cirkus 40 minuter då ska jag ha fysik för fulla muggar. Ska bli ganska skojj faktiskt jag har alltid gillat fysik. Sen så vaknade jag på ett helt underbart sätt imorse också, tisdag gjorde gosattack på mig och det är typ världens bästa sätt att vakna på. Ikväll kommer det ett jäkligt roligt inlägg som ni får längta efter, ni får se vad det är ikväll.

Kommentarer
Postat av: m

åh, spännande. jag lägger in röst på att en tävling kommer upp, annars komma du visa bild på hm, hur du o markus bowla? jag är nog inne på rätt bana, i'm the superwoman youknow

2008-11-03 @ 10:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0