Sjukdagar

Jag har i princip varit sjuk heeela veckan och är det fortfarande, just nu är jag i det stadiet att om jag ställer mig upp eller ligger ner och blundar så snurrar det så mycket att jag nästan skulle kunna kräkas. Därför har jag nu bänkat mig sittandes i soffan och försöker koncentrera mig på datan då känns det bäst. Fortfarande, diagnos någon?

Imorse pallrade jag mig till skolan för att ha labb men läraren dök inte upp vilket sög så då pallrade jag mig hem. Kände mig riktigt pigg imorse, kan i och för sig ha att göra med att jag tog två treo direkt jag vaknade imorse. Men sen när jag gick hem åkte det bara utför.

Lägenheten ser ut som fan och snart kommer jag vara datalös för Kellerman lämnar in sin data idag och då kommer han troligen ta över min älskade data då, INTE ok. Jag måste nog sätta ner foten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0