Sjukt god middag

Köttmarknad i mitt kök. Vi tänkte att vi skulle slänga ihop något av vad vi hade hemma och vi var inte sugen på makaroner och korv så vi hittade en halv fläskfile i frysen som vi fyllde med soltorkade tomater, fetaost och vitlök. Sen helstekte vi den. Jag gjorde även ett försök med en sås den såg förjävla äcklig ut men den var riktigt god, tycker jag iallafall.
Summa summarum så blev det en riktigt god måltid. Nu tänkte jag ta ett bad för jag är alldeles slut och svettig efter promenixen jag och han på taket tog. Vi va tillochmed ner på isen en sväng, synd att det har kommit snö på den jag var lite sugen på att göra ett fösök med skrillorna. Nu: Badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0