Skor inhandlat!

Nu är det November och iår är jag verkligen redo för en kall vinter, jag har till och med köpt vinterskor! det var flera år sedan jag hade ett par. Så kallvinter nu kan du komma för jag är redo. Eller borde jag kanske köpa en riktig mössa halsduk och vantar först? Fast jag har ju några provisoriska jag kan ha så länge.

Ja mamma och jag ahr varit in en sväng på stan idag, först for vi ut på ströms och hälsade på Puttis och köpte mina dojor sen for vi in en snabbis till stan och fixade lite. Vi hann även med att handla av långskroken på Åkes och fara på Morfars grav och göra fint. Jag har alltså haft en produktiv dag idag. Klev upp riktigt tidigt också.

Nu har jag ätit litegrand med mamma och pappa men bara lite för Holmes och jag ska ut och käka sen. Pappa och mamma sitter uppe och ser på hockey och jag sitter bara och fryser här vid datan. Klockan sex ska jag iväg till kyrkan och sen ska jag möta upp med Holmes.

Där har ni allt, kommer väll kanske några inlägg under kvällen också. Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0