Sömnproblem, igen

Det är otroligt irreterande att inte kunna somna. Jag ska ju upp om sex timmar och laga projketrapport! Hur ska detta gå? Om bara Tisdag ville lägga sig med mig i sängen skulle jag säkert somna på en gång men sån tur har jag nog inte. Och jo nu är klockan efter tolv så jag är officiellt inte längre en fattiglapp men det dröjer nog i och för sig länge tills jag är det igen med tanke på hur mycket räkningar jag har och hur många julklappar som är oinköpta.
Det ska jag dock inte tänka på nu för nu ska jag koncentrera mig på att somna och att inte må bajs imorgon pga att jag är trött. Godnatt med er barn.

Tänk om man hade lika mycket pengar som den här täta bruden, Hon som
det går rykten om på Luleåstad att hon är på G att ta körkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0