Goddagens

Ja, jag vaknade ganska tidigt idag, så där runt nio snåret. Det är bra kämpat för att vara jag, helst när jag är i gottne, då brukar jag kunna sova hur mycket som helst.  Jag tittade ut och såg att det var världens gråaste väder och att det snöade ute, jag svor en hel del för mig själv just nu. Det ska faktiskt vara vår nu, jag använder ju både vårskor och vårjacka nu för tin.
Jag och icahandlarn hade bokat in en frukost så efter ett tag for jag ner till han och jag blev bjuden på en delikat frulle, lingongrova med soltorkadetomater- fetaost-mjukost och ett stort glas oboy. Mums fillibabbba. Vi hängde ett tag och snackade massa vettigheter och nu är jag hemma igen och ligger och fryser i sängen. Tisdag ligger under mitt täcke, hon hade det säkert jättte varmt och skönt.

Ikväll halv åtta kommer Kellerman och då ska jag hämta han, längtar. Annars kan jag väll inte påstå att jag har några speciella planer för dagen, få lite värme i mig först och främst kanske. Det blir kanon. Njut av fint väder ni som har det och ni som inte har fint väder deppa för guds skull inte ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0