Jobb

Jag vet att det är ganska dött från mig nu för tiden men jag jobbar hela tiden så jag har inte alls nån tid vid datorn. Det händer inte speciellt mycket alls heller för den delen så ni missar inte något.
Ikväll jobbar jag på shell medans alla andra är fulla, jag är inte avundsjuk alls. Hoppas det är lungt här ikväll för jag har ingen energi att lägga på långa köer. Imorgonbitti öppnar jag också så då kommer jag antagligen vara som en zombie efter en natt med väldigt lite sömn.
Efter den här veckan har jag 4 arbetsveckor kvar och dom kommer bli lite lugnare då två kommer tillbaka från semestern. Jag börjar bli väldigt sliten efter allt jobbande så det ska bli skönt att få ta det lite lugnare några veckor innan skolan börjar igen. Jag längtar faktiskt tillbaka till Luleå en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0