Att vara hemma

Direkt jag kommer hem till mamma och pappa blir jag alltid otroligt trött, jag kan sova hur mycket som helst och jag är ändå helt utmattad. Det beror troligen på att man slappnar av när man kommer hit men samtidigt så känner jag mig galet stressad för det är så himla mycket jag måste göra hela tiden, träffa folk, hjälpa till hemma, plugga och massa annat. Dessvärre hinner jag typ inte ens med hälften. Jag blev typ super stolt över mig själv nyss när jag fick nån slags insikt över vad jag ska sysselsätta mig med typ en timme framöver. Jag har iallafall nu börjat koka ägg och ris till en tonfisksallad jag ska göra (hjälpa till hemma) sen när jag har kokat klart det tänkte jag gå på affärn och köpa tonfisk och resten av grejerna som saknas till salladen och när jag ändå är på affären tänkte jag gå förbi mormor och min moster och umgås lite med dom (CHECK!). Sen efter det ska jag gå men slänga ihop salladen och sen plugga (check!) hoppas bara nu att jag klarar av att hålla detta schemat och inte bara sätter mig occh stirrar rakt fram av utmattning.
Det är galet ändå, jag blir typ nästan mer stressad av att vara hemma för att jag slappnar av. Jag vet det låter helt sjukt konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0