Cloverfield

Jajjemensan vi har varit hos puttis och herr toffel och sett film, jag var väldigt emot att vi skulle se denna filmen, Cloverfield. Men eftersom toffeln och kellerman vägrade ge sig så fick vi bara lov.
Den hade ju sina äckliga stunder men om jag slår ihop allt på samma kvitto så måste jag säga att den va jäkligt bra, synd att man inte fick veta i slutet vad som hade hänt och varför.

Nu har Kellerman lagt sig i sängen men jag kör våga vägra sova taktiken, iof så skulle jag väldigt gärna lägga mig och läsa flickan som lekte med elden, men det kan jag inte erkänna.
Imorgon måste jag upp i tid igen och plugga, jag har prov på onsdag och jag som har så sjukt lite för mig på dagarna sparar ändå allting till sist, varför gör man det?
Vid två tiden imorgon ska jag även till optikern så förhoppningsvist finns jag på biblioteket mellan 08.30-13.50 och sedan hos optikern 14.00-15.00 eller nått. Hoppas man har en söt och gullig pojkvän som överaskar en med typ en jätte fräsch lägenhet och en riktigt god middag när man kommer hem.
Men jag ska inte hoppas för mycket, han har ju redan ett uppdrag imorgon och det kan ju bli för tungt för han, haha.

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0