Cykel och Skateboard

Jaa men iallafall fick halvt om halvt en infarkt när kattan skickade iväg ett sms till mig där det stor nått om akuten och kattans sambo . Rocky Kellerman och jag rusade iväg till akuten där vi fick veta att han hade krockat med motorcykeln och dragit på sig en uppskrubbad höft och en fot som behövde sys.
Intresserad som jag är blev jag väldigt uppslukad av när dom sydde igen såret, kanske borde bli läkare, hah!

Vi tog en cykeltur, eller jag cyklade och markus skateade till mr Toffel och Puttis där vi fick super goda mackor. Vi hade tänkt fara till kattan och se på desperata men vi glömde bort tiden när vi höll på att kika på ombokning av biljetter.

Ja nu sitter jag här i soffan igen och halv ser på seinfelt. Borde göra nått vettigt. äh, fuck this shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0