Dagen i bilder



Ja det här är min dag i bilder.

Första bilden är Fru PH och Katie Holmes i skule skogen. ( eller hur va det nu?)

Bild två föreställer nått sjukt obehagligt, typ tre stycken djur som är något mitt emellan grodor och krokodiler hittade dom på loppis idag dom är typ en och en halv meter höga och kostar 2250 kr. 

Bild tre är min lunch som var billig men inte lika goda som väntat.

Bild fyra föreställer Fru PHs väskinnehåll, där vi blandannat hittar: kaffe-termos med tecknade figurer på, fyra i rad och något annat spel, deo, ett par strumpor, smink, askfat och en wiskeyflaska.

Allt som allt har min dag varit bra, efter rantandet på stan med mina kändis kompisar så kom jag på att jag fortfarande inte hade utnyttjat mitt presentkort på floating så jag for ner och bokade en floating timmen efter. Det var grymt skönt snacka om att sväva.
Tydligen kommer jag sova som ett barn inatt också. Herr Kellerman är med sina andra djurvänner och dom sitter troligen och lökar framför tvn. Jag har faktiskt myst ner mig i soffan efter att ha piffat lite på vår uteplats, bllev riktigt mysigt.
Jag som sa att jag skulle hålla mig från spriten till sista april, icke, det blir fest på lördag. Grillning faktiskt kommer bli så sjukt gött.

Tack för mig!

image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0