Dagen som varit

Jajjemensan dagen började med att kvinnan holmes ringde och väckte mig tio minuter innan väckarn skulle ringa, bättre att vakna till det än till en jobbig väckningssignal iallafall.
Hon plockade upp mig 20 minuter senare och vi for till fru PH på lunch (eller brunch för min del) det serverades makaroner och köttbullar som guppade omkring i världens godaste sås, mina smaklökar slog trippelvolter.
Herr kellerman plockade upp mig och efter en halvtimme kom syster och pölsan och plockade upp mig för en tur till sjukhuset där vi hälsade på min söte morfar.
Efter det blev det en tur ner på stan för mig och pölsan medans syster for på jobbet. Lyckades faktiskt lura några att pölsan var mitt barn, mohaha.
Syster bjöd senare på burgare vilket är det absolut godaste gud skapat, ååh går upp i brygga bara av tanken.
Nu är jag hemma igen och ska snart olja in bord och stolar så dom blir riktigt fina.
Jo! just de när jag kom hem hade jag en grill ståendes utanför, uuunderbaaart.

image24
Haha

Kommentarer
Postat av: Katie

Jodu tack. Jag såg ju det. men eftersom jag är så duktig på att pjoska kommer han alltid vilja bli pjoskad med och då kommer han göra illa sig fler gånger! är du hemma igen?

2008-04-22 @ 22:46:11
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0