Dagen

Jaa idag har jag varit nere på stan hela dagen, jag satt först några timmar i hamnen och gjorde allt för att lyckas få in lite kemi i huvudet, det gick halvdant så tillslut bestämde jag mig för att gå och hitta en bikini och på fininunder hittade jag en som var okey. Jag brukar ha så jäkla svårt att hitta nån vettig så jag är nöjd.
Efter det smspepprade jag barnet jag jobbar med så han kom och lunchade med mig sen gick vi ner i hamnen och solade och åt glass.
Chefen ringde idag också så jag har fått massa jobbar dagar framöver känns riktigt nice, på fredag bland annat.
Nu borde jag egentligen gå och hälsa på morfar och sedan fixa pass men jag är så sjuuukt trött. Hatar min slöhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0