Desperata peruker

Sitter och tittar på desperata, det är ju väldigt väldigt speciellt program. haha
Idag har jag haft fullt fullt upp, Först blev det som sagt hemöver och byta däck på bilen och jag ahnn även pussa lite på pölsan.
Sen snabbade vi oss in till stan för att hitta en peruk till Phs fest imorgon, kommer bli så grymt kul. Hittade en som var rätt dyr men som kändes okey på affären, men när jag kom hem ångrade jag mig som fan.
Fast man vet ju inte hur länge man kommer palla ha på sig den heller.
Jaa, sen åkte jag hem för att plugga plugga plugga massa kemi och det har faktiskt gått riktigt riktigt bra. Sen kom faktiskt puttis, toffel och kellermans broder. Vi grillade och det var så sjuuuuuukt gott. Mumsfillibabba.
Jaa och efter lite desperata sitter jag nu här. Wonderfull.
Imorgonbitti prov tidigt tidigt, det måste gå bra. Håll tummarna för mig snääälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0