Gårdagens fest

Tjenis, nu har liket vaknat ur sin dvala som en heeelt ny människa. Kellerman slänger på lite kött som blev kvar från igår på grillen, UNDERBART.
Jaaa det var faktiskt riktigt kul igår, när vi va här hemma iallfall. Plattan var inte lika kul, känner mig så jävla gammal där. Jag drog lite tidigare från plattan eftersom jag va så less och traskade upp till donken.
Det är sjutton läskigt å gå ensam i den här stan på nätterna, jag försökte gå så nära en massa tjejer som jag kunde. Dom tyckte kanske jag va jätte obehaglig haha. Ja men hur som haver jag köpte två cheese, smackade i mig en och gav en till den mörkhårigafotomodellen som skjutsade hem mig, tack för de baby!
När jag kom hem väntade världen vidrigaste lägenhet alltså det var så sjuuukt äckligt så jag tog tag i mitt liv och städade på en gång. Jag plockade bort allt som stod på borden, jag torkade bort allt kladd, jag dammsög och jag skurade.
Kellerman snubblade in när jag bara hade disken kvar så den lämnade jag i hans händer. Och idag vaknade vi till en ren och fräsch lägenhet det var så jäääkla skönt.


image47


image48


image49


image50


image51


image52
Hon är så där läskig

image53


image54


image55


image56


image57


image59
in i dimman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0