God morgon

Viiilken underbar dag! Solen skiner, smhi har noll koll. Himlen är ju alldeles blå, gud så härligt då kan jag ju sätta mig i hamnen och plugga istället för inne på biblioteket.
Riktigt nice att vakna upp till alltså. Jag har sovit som en stock inatt och natten har varit super lång, älskar att sova.
På lekis fick vi i uppgift att rita en teckning med vad vi tyckte bäst om att göra, alla mina kompisar ritade typ sig själva när dom red eller när dom spelade fotboll eller liknande grejer. Jag däremot jag ritade mig själv i en säng när jag låg och sov, haha så underbart.
Tror ni det finns nån möjlighet att få upp Mr Kellerman ur sängen? det tror inte jag haha.

Kommentarer
Postat av: Katie

Nej jag har inte dött.Internet har krånglat som fan bara.

2008-04-28 @ 12:32:20
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: ConfessionsOfASpinster

Ja, suck.. vad ska man göra. tror aldrig man kommer vänja sig och hitta ett bra sätt att ta komplimanger på. Om det nu ens finns något sånt!

2008-04-28 @ 12:47:00
URL: http://ConfessionsOfASpinster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0