Godnatt

Jaa, eftersom en del ska upp tidigt imorgon för att göra prov (vilket föresten var sjukt längesedan sist) så måste jag ju dåra gå till sängs. Känns tråkigt men jag ska läsa lite flickan som lekte med elden innan jag somnar så kanske jag kan slappna av bättre.
Imorgon måste ni alla hålla tummarna för mig, jag är verkligen super nervös haha och det brukar jag ju aldrig vara, eller jag var aldrig det förut när jag gick i skolan "på riktigt". Efter provet imorgon ska det fixas och trixas en massa en hem och sova så jag pallar fest hela natten lång, känns riktigt svårt att bestämma vad jag ska ha på mig iallafall.
Nu ska jag pussa lite på Kellerman och sen hoppa i säng, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Katie

Icke vad? Hon är visst adopterad!

2008-04-29 @ 23:08:34
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0