Hyran

Nu har jag varit upp till morfar på sjukhuset en sväng igen. Tyckte han var lite piggare på ögonen idag igen, skönt att se. Sen när jag kom hem gick jag upp och betalade hyran till min hyresvärd, riktigt skönt när det är bort gjort då behöver man inte tänka på det på ett bra tag till.
Glömde föresten säga förut att jag ahr varit hos optikern idag, fick lite skäll för att jag slarvat med linserna men det var jag faktiskt värd.
Hon tvingade mig att slänga mina bruna gammla linser som jag har haft allt för länge så nu är man bara tråkigt blåögd igen.  Hon skrämde upp mig med massa otäcka bilder på hur ögonlocken kan bli om man inte sköter linserna ordentligt, huvva, nu ska jag gnugga lins i förbannelse innan jag går och lägger mig.
Nu måste jag återgå till kemin, jag viiiilll inte :(


Kommentarer
Postat av: J

Hej!
Kolla gärna in min blogg :)
Kram

2008-04-28 @ 19:26:38
URL: http://Jahwanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0