Kattan, dumle och bhar.

Okey, Kattan har förstört mig. Hon skickade med två dumle klubbor med M.Kellerman igår och därför fick nu jag och Herr Kellerman lov att köpa en påse.
Jag som inte håller på med sånt längre, men idag är en dag som behöver en dumleklubba i munnen.
Vi har hämtat bordet och stolarna i byn långt borta, träffade min bästa kompis från låg och mellanstadiet. Har inte träffat henne på snart ett år och det sjuka var att jag inatt drömde om henne.
Jag drömmer jämt världens knäppate drömmar.

Nu börjar sexet på pretty woman, hon är ju sjukt snygg julia roberts i denna film alltså och han med för den delen. Väldigt snygg bh också. Kollade på scrubs i veckan och blondinen där hade faktiskt en likadan bh som jag, det tyckte jag va ganska coolt liksom, hur stor kan chansen vara?

Jaaa, ni vet ju egentligen inte så mycket om mig än, jobbigt? ska styra upp något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0