Måndagmorgon

Hah jag minns på den goda tiden när man fick lov att kliva upp för att pallra sig till skolan, lite samma för mig idag bortsett från att jag bara ska hämta några papper och sen ska vidare på andra uppdrag. jag kommer typ vara klar med allt som ska göras innan elva, och i vanliga fall skulle jag sovit till tolv.

Jaja skit samma tänkte prommenixa in till staden idag men det var inte tillräckligt fint väder för att jag skulle tycka det vara skönt så jag tar traktorn istället.
Ett glas proviva till frukost sen glider jag vidare, M.Kellerman verkar inte ha några planer på att kliva upp heller slöa jävel. Inte för att jag skulle ha gjort det om jag inte var tvungen.

Snart löning också, hoppas det blir en fet en för jag ska ju trots allt till Storstan snart. Tro vem som jobbar idag? man kanske ska svänga förbi och ta sig en morgon... hmmm jaa jag dricker ju inte kaffe och korv känns inte så gott äh skit samma det får bli en morgonvatten.

Nä nu ska jag vidare, Godmorgon Kattan och alla andra två som kanske läser detta.


image11 
Traktorn när jag råkade tappa lljuddämparn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0