Sista april

Jajjemensan idag är det sista april, jag gjorde prov imorse som ni kanske inte har undgått det gick så däär men jag håller humöret uppe ändå.
Efter provet plockade jag upp miss Holmes och Kellerman och vi for och överraskade vår käre vän PH!
GRATTTIIIIIIIIS!!!!! Vi hade varit och handlat massa frukost som vi överraskade henne med istället för tårta för vi tycker det är lite tungt med tårta på morgonen.
Jajjemensan jag tror det blev uppskattat och senare ikväll bär det av till henne för en massa partaj, det kommer bli underbart skoj tror jag. Idag har jag även fixat pass, ser ut som en rymling på bilden men vad gör det? Jag har en tendens att spärra upp ögonen på sånna bilder verkar det som.
Nä nu ska jag fara ner i hamnen och möta upp med bror, ska sola lite och vänta på att kattan slutar för jag lovade att hämta hem henne efter nog slutat. Hmmm tror vad det blir till middag sen? Spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0