Sundaymorningbreakup

Ja, det skulle ju vara trevligt om M.Kellerman vaknade ur dvalan snart för jag skulle uppskatta om han kunde kliva upp snart så vi kan bege oss till det underbaraste stället på jorden.
Vi ska hämta bord och två stolar som vi ska ha utan för lyan, jag måste ju ha nånstans att sitta när jag ska pressa i sommar, inte för att det är nått jävla bra pressar läge när man sitter i dom stolarna men.

igår var jag nykter, nog för att det kliade i sprit fingrarna men jag höll mig, sen kläcker FruPH på donken när jag precis tänker beställa en McFjun, en McSteemy och en McHans att hon vill att vi ska vara nykter till sista april.
Min första tanke var att lägga mig ner och dö, men samtidigt kanske jag skulle behöva detoxa lite också.  Nästa helg är det ju också löningshelg och det innebär att folk kommer behöva bli fylle skjutsade, katsching.

image2

Det hudfärgade i bakgrunden är FruPHs tutte vilken i går dessvärre pryddes av en bh, hang loose är mycket mer min melodi.

Lite kläder på det här så, nu ska jag bege mig med eller utan Herr Kellerman.

Kommentarer
Postat av: Katie

Härligt! Nu har jag något att göra på dagarna!

2008-04-20 @ 11:21:10
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0