Tjugosjujävlaklänningar Och En Smaklös Nattburgare

Har sett på 27 dresses ikväll, bra film faktiskt. Man känner igen ganska mycket från runaway bride bara.
Är helt facinerad över hur malin åkerblom eller vad fan svenskan heter, hur hon kan vara så sjukt bra på amerikanskan.
Jaa, filmen var söt och bra rekommenderas. Tydligen hade nån av Kellermans vänner tyckt väldigt bra om den också vilket jag tyckte va jääävligt kul.
Ja, jag har nyss varit på nattaburgare med K.Holmes. Jag brände en sjukt kul skiva åt hon också, hoppas hon gillar den, hahaha.
Burgaren var smaklös, en riktig besvikelse men jag blev ju bjuden så. Grillfest på lördag, spela roll var den blir bara den blir av.
Tack för idag och godnatt.

image40
En maxburgare dressad som en delifresh kycklingburgare och med GI-bröd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0