Att Göra Intryck

Idag skulle det storhandlas så jag och Kellerman tog den största vagnen vi hittade och styrde kosan mot Ica Maxi. Jag tänker "Nu jävlar ska det spenderas pengar på mat". Hela handligen går bra fram tills det att jag kommer till kassan och plötsligt får en blackout när jag lastar upp varor på bandet.
Jag tappar en burk bostongurka i golvet och tittar upp i taket och tänker "Fan". Jag tittar ner på Golvet och ser glas och bostongurka i en enda röra och tänker "Fan". När jag tillslut tittar upp från golvet ser jag att 30 pers stirrar på mig inklusive kassörskan och jag tänker "FAN!!!" 
Ja så kul var det och nu kan jag aldrig mer visa mig på Störst Ica. Fan Fan Fan. Jag har eldat upp mina broar i Luleå. Fan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0