Efter stan

Jag som trodde jag skulle lägga mig och sova en stund när jag kom men icke. Vi for på stan istället och köpte lite små grejer då vi fått vårat studiebidrag idag. Köpte bland annat nya knoppar till köksluckorna, silvriga på indiska. Helst sjukt att metall knoppar på indiska som man köper två och två ska vara billigare än vanliga fula plastknoppar man köper i sex-pack på ett byggvaruhus. Inte sant? Det blev mycket bättre med dom men så klart köpte jag för få så jag måste fara in igen nån dag och köpa fler. men de e bra att jag har hittat några nu iallafall.

Ikväll blir det bara tacos och film är riktigt sliten än fast jag var ganska lugn igår. Hoppas inte klassen tycker jag är tråkig som stannar hemma ikväll bara. Fast det blir nog inte bara jag som stannar hemma men ändå.
Nu ska jag slockna ett tag innan jag ska börja med tacosen och röja bort lite här. Det blir rätt stökigt när man har inneboende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0