Godermorgon

Snart ska jag iväg till skolan för att plugga matte till halv tre jippey! Men ikväll var det nån dans på nollningen så jag stannar nog hemma, ni vet kanske hur bra jag är på styrdans, ojojoj. Hoppas herr Kellerman gör mig sällskap. Igår flyttade vår inneboende ut och idag är det mycket mer städat när man vaknar, lite konstigt att stiga upp och att inte hitta nån karl som sover på golvet i vardagsrummet. Kanska  ska be Kellerman sova där nångång, why not?

Igår var han på taket här och vi åt mackor, spelade kort och såg på lite film. En riktigt mysig kväll. Skönt att man har honom här uppe som man får umgås med ibland. Saknar alla där hemma så sjukt mycket och han stillar den saknaden lite, lite, lite, lite grand, och det är skönt.

Nä nu ska jag dricka upp min nyponsoppa och smita iväg till skolan får lite matte, weeei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0