Hallådja

Kvällen har varit riktigt skön. Jag och inneboende karljäveln har varit på max och käkat sen spelat massa kort. Skönkuk kväll faktiskt. Nu sitter jag och kollar på Greek, riktigt skön serie som passar nu när nollningen för fullt är igång. Men allvarligt tio dagars nollning är väll lite att ta i? en vecka skulle helt klart räcka. Är typ redan trött och sliten av supandet och ändå har jag varit lungt. Ja men hur som haver är det bra här uppe i luleå, saknar alla hemma som fan bara vilket är lite tungt.

Nä nu ska jag se klart greek sen ska jag sova sen ska jag upp och tvätta imorgonbitti runt sju weei!


Kommentarer
Postat av: Katie

Ja kvinna. Det är himla hurtigt! Du gör väl inte det?

2008-08-24 @ 12:11:06
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: petran

lisa lisa lisa saknar dig!!

2008-08-24 @ 22:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0