Ikea

Idag har jag varit på ikea med kärleksparet. Det var trevligt när dom inte pussades, haha. Några av grejorna på bilderna innan är dagens köp. Hittade faktiskt en riktigt snygg lampa till vardagsrummet med men vi har inte kunnat sätta upp den än eftersom vi inte har nån kontakt till den. Jajjemen så nu är jag nöjd och glad.
Är dock alldeless öm i underläppen. Tror att jag har en tendens att gå och bita mig i läppen när jag funderar, och funderat har jag gjort hela dagen.
Idag har vi ätit fiskgratäng, det är helt sjukt gott alltså. Icas fiskgratäng, mums. Ikväll ska jag bara sitta och dega i soffan och spelar rollercoaster tycoon. Underbart kommer det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0