Ikväll

Ikväll smäller det, ikväll är det VKM alltså våran välkommst (haha stvas det så?) middag. Det ska bli riktigt kul och jag ska bli full. Kellerman hade glömt sin nyckel igår så jag fick lov att lämna det olåst när jag gick och la mig, det var det läskigaste jag varit med om. Helt plötsligt hör jag hur dörren far upp! Helt av sig själv. Blev ganska mörkrädd efter det ska ni veta. Sen när jag precis höll på att somna stod plötsligt han på taket i mitt sovrum. Han babblade nått om att han bar kaptensbindeln i början av kvällen, under kvällen och i slutet av kvällen.
Och i morse när jag vaknade låg han och sov på mitt vardagsrumsgolv, dom verkade ha kul igår iallafall. Men mycket sömn har det INTE blivit för mig iallafall så jag försov mig i morse och missade matten, det var bajs.
Nu håller markus på och fixa så vi kan se tv igen. Ska bli skönt som fan. Nu ska jag duscha och fixa iordning mig.

Dom här underbara bilderna hade syrran lagt ut på facebook tror ni man smälter eller?:




Snart bara två veckor kvar tills dom kommer!

Kommentarer
Postat av: Katie

Den där ungen vill man ju bara äta upp!



Du har blivit utmanad på min blogg btw

2008-08-28 @ 23:14:33
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0