Lampor

Jag behöver taklampor till både vardagsrummet och sovrummet. Finns det nått svårare att köpa än just det?!  Alltså jag vet inte ens vad som är snyggt, eller jo det vet jag ju men vad brukar man ha för lampor? Fan vad svårt. Ska på ikea imorgon och kika iallafall med min ex inneboende och hans husfru.

Markus är sjuk stackarn han sitter bara och snorar och deppar. Jag ska laga god mat åt han idag för att pigga upp han. Men världens godaste efterrätt som ingen annan är kattsand har lärt mig! Nu har jag slut på Greek avsnitt å se vilket är riktigt riktigt tråkigt, vad ska jag göra nu liksom? Plugga matte vore ju en ide. Fan vad drygt.



stackarn som ä sjuk idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0