Lugn Onsdagskväll

Sitter och ser på greek och har det riktigt riktigt skönt. Kellerman är ute och super. Jag och Tisdag har det riktigt riktigt skönt.  Ska snart ta en dusch och krypa i säng och sova som en gud. Idag har det varit skola skola skola och sen for vi ut på storheden och köpte en digitalbox. Så snart vårat kort till boxen kommit kommer man kunna se på tv igen, sköönt.
Jag har även gjort en header till kattan ikväll. Vet inte varför hon vill att jag ska göra dom för jag är verkligen inge duktig men huvudsaken hon är nöjd.

Nu sitter jag och saknar massa kompisar hemifrån, det är verkligen tomt utan dom. Skönt att Jag har Kellerman och han på taket här annars skulle det varit fruktansvärt. Längtar till Pölsan kommer och hälsar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0