Soran

Ikväll ska jag fara och kolla på Soran, ståupp komikern ni vet. Blir nog kul tror jag. Är sjukt trött nu bara och ska upp tidigt imorgon och tvätta, jippey för det. Man hade de så bra när man bodde hemma alltså. Tissan ligger och sover bredvid mig, det ser sjukt skönt ut men jag hinner inte sova nått innan för det börjar ju sju. Jajaja skitsamma. Jag ska ta tag i mitt liv nu snart. Ska hem tidigt och se nån film tror jag, det känns riktigt skönt. Är det bara jag som får typ världens stelaste fingrar efter jag har målat naglarna?


Visst har hon blivit sjukt stor?

Kommentarer
Postat av: Katie

Har hon stulit småkompisen? Vilken förbaskad tjuv!

Har hon blivit tjock? haha, söt är hon iallafall!

2008-08-23 @ 20:17:20
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0