2 och en halv dumskallar

Nu har jag ganska nyss kommit hem från jobbet har varit en riktigt dryg dag har varit sjukt less hoppas det går bättre att jobba imorgon helst då jag ska öppna dagen efter det också. Efter jobbet for jag och Holmes och sa adjö till Mc donken som stänger igen imorgon, känns lite trist, jag älskar ju mat.
Ja iallafall så kom jag hem till en glad och sprallig Tisdag som välkommnade mig med massa mjau. Ikväll ska jag nog bara sitta framför tvn och dega (igen) Kellerman är och badar vildmarksbad med några kompisar så ikväll är jag singel.
Chefen har gått på semester idag också så nu är det shell going wild all the way, haha närå.
Nu tog precis två och en halv män slut på tv och nu vette faen vad jag ska se på, singing bee är ju skit. Simpson är ju skit och americas funniest homevideos är skit. Hmmm, kan jag inte bara få hem det sista Dirt avsnittet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0