Arg

Åh, vad less jag blir att det inte går att ladda upp bilder. Blir så sjukt tråkia inlägg, får testa med nån gammal för att piffa upp inlägget med.

Ja, idag har jag jobbat. Jobbade förut med Barnet i två timmar och sen med Panna. Riktigt riktigt kul att jobba med dom faktiskt. Imorgon ska jag Holmes och hanpå taket till sundsvall på ikea, de ska bli riktigt kul. Sen jobbar jag på kvällen. Kommer säkert vara heelt dööd men spela roll, lungt värtne. Har dock inge pengar så det bir dåligt med shopping. Ska bara kika ;)
Kolla ut lite grejer till nya lägenheten. Ja iallafall så nu sitter jag i lägenheten och bara slöar, ser på dom sista avsnitten reaper och myser med Tissan. Pratade men han på taket förut och han satt och kollade på en fyra för tre. Minns ni den serien? Jag ska sjutton se den sen. gamla goda tider vettni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0