Att inget veta.

Ja, jag tror att folk har slutat berätta saker för mig. Jag verkar gå ovetandes genom livet just nu. 

Först så sa Holmes igår natt att hon hade mött min moster (som bor i stockholm och inte kommer hit och hälsar på allt för ofta) när hon var påväg från gottne, Näääää, sa jag. Hon är ju hemma i stockholm. Om hon va hemma skulle jag nog veta det. Och holmes sa att hon kunde ha sett fel.
Sen ringde jag min far idag och frågade vad han gjorde och han sa att han satt och fikade med min moster. Jaha, kul att man får veta att hon är hemma sa jag.

En till sak till är att jag pratade med brors kompis idag och han berättade att han och han på taket och några till skulle upp till våran sommarstugan. Jaha kul att han på taket och brorsan har berättat det för mig.

Snacka om att bli för bakom ljuset. Samma sak hände typ när jag var utomlands också. Kellerman hade varit i sundsvall på Ikea med kattan och hennes motorcykelkille och jag får höra det från Kattan typ två veckor efteråt. Kellerman hade inte sagt ett ord om det och ändå hade jag sagt typ tusen gånger "Jaaaahaaa, gjorde du nått speciellt när jag va borta?"

Jag kanske bara är lite kontrolltokig men jag vill ha koll! Nä men nu ska jag fortsätta min vandring i mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0