Fredagen då

Ja det blev en liten sovmorgon idag med, blir så trött och slö av det här sablarns vädret. Börjar jobba om två timmar vilket känns skönt, annars hade jag bara suttit inne och lökat hela dagen utan att göra nånting vettigt alls.

Kellerman och jag ska ju som sagt flytta till luleå till hösten och plugga, jag ska läsa till Civilingenjör. Jag är reserv på Teknisk design men jag har kommit in på öppen ingång så det spelar i princip ingen roll. Kellerman däremot han ska läsa till företagsekonom, han är lite osäker på om det är det han vill men jag tror det passar han perfekt.
Så ja, nu har vi börjat kolla på lägenheter på allvar och jag har hittat en super fin som jag nu står först i kön på. En tvåa på Forskarvägen. Tror det blir bra. Kan dock inte va så säker på att jag kommer få den för fler kan ju boka den. Men håll tummarna för oss!

Nu står Kellerman och diskar och jag sitter här i soffan och bara lökar, ska snart ge mig fan på att hitta mina jobbarbyxor som verkar vara spårlöst försvunna (säkert Tisdag som gömt dom någonstans).


Tisdag älskar datorer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0