Fredagmorgon innan jag riktigt vaknat

Jag kom upp vid elva vilket jag är riktigt stolt över för jag var helt sinnessjukt seg och trött, är det fortfarande men hoppas på att det går över. Nu ska Kattan och jag snart en sväng på stan och sen ska jag jobba några timmar så där. Ikväll blir det bastubad på bastuflotte vilket ska bli grymt kul. Längtar som bara den, kanske borde gå på systemet och köpa några cider. Får se får se. Tro om jag glömde nå viktiga grejer på jobbet igår. Hoppas inte.


Bastubad för nån sommar sen. Visst ser de helt underbart ut?

Kommentarer
Postat av: Katie

Fyfan vad söta pojkar!

Det fula är att Jonas matar Micke med chips medan Micke dessutom sitter med handen i påsen! Jag dööör!

2008-07-04 @ 22:26:14
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0