Halloja

Ja, vad less jag blir, det funkar tydligen inte att mobilblogga. Har gjort det super många gånger idag men inget av dom har kommit upp.
 Får väll ta och berätta om hela dagen igen då. Det blev ingen beach för mig och holmes vi for på stan istället, jag köpte hårfärg och en ny mascara vilket verkligen behövdes. Ska dock vänta ett litet tag innan jag f'ärgar håret så jag inte sliter på det i onödan.
Ja sen har jag umgåtts lite med han på taket och aron och vi har tittat på brandbilar polisbilar och ambulanser, jättekult! Ja och nu ska herr Kellerman snart iväg och se på star wars igen, jag som var supersugen på en myskväll men det får bli en annan kväll. Jag får sitta här och löka med Tisdag och se på Dirt som vanligt. Imorgon ska jag kliva upp tidigt och sola, för visst blir det väll sol imorgon?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0