How to look good naked

Ja idag har jag jobbat heeela dagen började 5.30 och slutade fyra så jag har inte ens hunnit vara hemma en timme än. Jag är helt slut på efter dagen, har inte sovit så mycket inatt tror jag. Blir nog en tidig kväll för mig.

Nu sitter jag och väntar på Kellerman och ser på How to look good naked. Det är så hemskt med dessa tjejer som har så sjukt dåligt självförtroende. I dagen avsnitt är det med världen finaste tjej men hon har sånna komplex för sin kropp och jag tycker hon har helt underbara former.
Det här är ett BRA program, detta handlar inte om att ta dumma genvägar som plastikoperationer eller att svälta sig utan att bara acceptera sin kropp. Jag jobbar varje dag för att acceptera min kropp och det blir bättre och bättre. Nu när jag insåg hur otroligt vacker hon var än fast hon har former slog tanken mig att jag kanske är rätt fin jag med. Jag tycker det är vackert med "stora" kvinnor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0