Ingen tidig morgon

Jag skulle ju komma upp tidigt idag för att jag ska kunna somna ikväll. Men icke så nicke. Jag hoppas verkligen jag somnar ändå.  Öppnar på shell imorgon så jag måste få sova.
Tisdag är en mysig kisse idag och vi sitter mest bara och pussas i soffan. Mammsen skulle komma in till staden sen och ville ha shoppingsällskap. Så ja det blir nog stan en sväng med henne tror jag bestämt. Sen ikväll blir det myskväll med Kellerman om han inte bestämmer sig för att se nå fler snoppiga star wars filmer.
Vad ska man göra för att somna som en stock runt åtta ikväll?

Kommentarer
Postat av: wooltiti

tackar :) frän header :)

2008-07-09 @ 11:53:58
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0