Kändisspotting på shell

I helgen har det kryllat av kändisar på shell vilket ALDRIG händer. Första kändisen kom in på shell lördagkväll och det var Stefan Larsson från sommartorpet, kände inte igen han först men sedan viskade lilla puttis det i mitt öra, det var coolt!


Men det coolaste var ändå på Söndagen runt ett då jag gick in på resturangen bredvid och skulle käka med Kattan och hela rapsody in rock gänget stapplade in. Dom jag kände igen var Charlotte Perelli och Mikael Torving men det var nog fler också som man borde känna igen men dom var ju så sjukt många. Så jag åt iallafall lunch bordet bredvid Perelli och Torving och sen när min rast var slut gick jag in på shell igen för att jobba.
Först kom Torving in och handlade och jag babblade på med han ett bra ta, jag har hans kvitto! Haha han var riktigt roligt han sa: Jo jag kommer från socialen och jag letar efter en fosterhemsplacering åt min vän här. och jag sa fort som fan: Han kan bo hos mig! Haha jag tror han blev lite ställd då. Han trodde nog bara jag skulle skratta lite och inte våga säga nått. Han köpte lite godis och vetenskapensvärld och jag bjöd han på kaffe. Charlotte kom sist in och handlade av hela gänget med hennes två pojkar, helt sjukt söta var dom. Hon köpte massa godis och en film till pojkarna.


Mikael torvings ryggtavla, han i brunt alltså.


Perelli och hennes pojkar


Perelli, hon är sjukt liten alltså!


Perellis autograf


Haha vilken kändis nörd jag verkar vara haha. Är inte det egentligen men detta händer inte ofta i lilla Övik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0