Natten med katten

Nu har jag ganska nyss kommit hem från jobbet. Jag trodde det skulle gå skit att jobba eftersom jag har varit i sundsvall hela dagen men det har faktiskt gått bra. Tisdag blev super glad när jag kom hem så nu är jag lycklig.
Gud vad jag ahr ont i fötterna nu alltså jag funderar på att ta en dusch och sen krypa ner i soffan igen och se lite serier, om jag inte somnar då.
Börjar inte förrns två imorgon så jag tror jag ska sova ut. Fast egentligen borde man ju faktiskt kliva upp lite tidigare och gå ut och sätta sig å sola i det underbara vädret. Idag ahr jag ju inte fått se mycket sol, antingen var jag inne i mörka ikea eller i en stekhet bil. Sen var det ju jobbet också där inne blir det inte mycket sol.

Imorgonkväll ska jag och några bada bastuflotte i Kornsjö, då ska jag knäppa massa kort, det är sjukt fint därute. Joina om ni vill ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0