Nyhandlat

Nu har jag varit och handlat och gjort en pasta sallad med salladsmix, pärltomater(dom är godast), gurka, pinjenötter, dinkelpasta, fetaost och säkert nått mer. Kommer blir sjukt gott. Jag har också handlat massa godsaker till myskvällen. Vi får hoppas han inte backar ur.

Bror ringde också nyss, han verkar ha det bra uppe i stugan. Rockhunden är med honom och han hade tydligen rymt och varit borta i tre timmar sen hade bror farit ut och springit med honom typ 6 km och sen hade rockhunden sovit till ett idag, helt knäckt.
Berättade nyss för bror om en idiot som jag träffade i lördags som tycktes vara kompis med bror men enligt bror så var fallt inte så. Han sa att han hade önskat att han var där. Jag saknade han faktiskt en hel massa. Om han va där hade jag kanske inte blivit så full.


Bror och rockhunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0